| Sendt: 03 November 2011 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu har jeg kigget lidt efter sådan et par og jeg kunne godt tænke mig at hører lidt om jeres mening af lyden. jeg ved godt det
er en højttaler der har lidt år på bagen og den skal ikke sammenlignes med nyere audiovector ht'ere for m3'eren ligger lige
indenfor mit budget! jeg hører alt slags musik og lige nu består mit anlæg af en cambridge 740a, Cambrdige DAC 3 og en
garrad dd75 pladespiller.
derud over har jeg et andet spørgsmål: hvorfor er nogen af modellerne månteret med plastik bag på og andre almindeligt træ?
MvH Jonas
|