Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 00:25   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: BG Radia/pro (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
D A O
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Februar 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2465
Sendt: 16 November 2011 kl. 06:40 | IP-adresse registreret  

BOHLENDER-GRAEBENER & BG Radia / Pro
Mener det er et spændende højttaler mærke som også laver løse enheder
der er en forhandler i tyskland og flere test siger super god lyd
BOHLENDER-GRAEBENER
BG radia pro
Før hed de BOHLENDER-GRAEBENER og nu åbentbart BG Radia/pro
Er der nogen der kender disse og måske endda har prøvet at lave noget med dem ?
Og hvis JA, hvad er Jeres mening om dem ?

Selv har jeg mest interesse i BG Neo8-S - NEW!
SPL 93 dB @ 1W/1m
Impedance 8 Ohms
Low crossover > 400 Hz
Linear impedance in complete range
Extremely low distortion
High Dynamic - no compression!
Shielded
Use in Line-Arrays
BG Neo8-S
Der har været nogle test af disse her http://www.zaphaudio.com/
zaphaudio.com



__________________
vh Hans Lund
Til top Vis D A O's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D A O Besøg D A O's Websted
 
D A O
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Februar 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2465
Sendt: 20 November 2011 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Hejsa igen
vil ikke lave en ny tråd men bare spørger om nogen kender

Manger højttaler ?

Manger
MANGER



__________________
vh Hans Lund
Til top Vis D A O's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D A O Besøg D A O's Websted
 
nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 869
Sendt: 30 November 2011 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Troels Gravesens test af en Manger enhed taler vist for sig selv:

http://www.troelsgravesen.dk/Manger.htm

Op til 10 % forvrængning!

Så jeg vil anbefale dig at bruge Bohlender Grabener enheder i stedet. Som du kan læse af testen hos Zaphaudio er det enheder af særdeles god kvalitet.

Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes