| Sendt: 21 November 2011 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg spille selv på et sæt 2.5 :-)
Jeg har købt dem brugte, så jeg fik ikke manual osv med. Jeg har et par spørgsmøl om dem, men producenten gider ikke svare på mail.
1. Står der noget i manualen om hvad man skal bruge af polish/ vox?
2. Følger der nogle plugs med til basporten?
|