| Sendt: 18 December 2011 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ey der
Jeg har også trægulv og jeg bruger dette : sub ->spiks+spikepads->50x50 betonflise->viablue triabsorber->gulv og nu kan man høre det, som enheden spiller uden af gulvet synger eller boomer med.
Det virker da også om om bassen er dæmpet, men det er så fordi gulvet, som sagt ikke boomer med, men til gengæld lyder bassen mere "rigtig" hvis man kan sige det sådan.
Det er godt nok en subwoofer jeg har gjort det ved, men teorien holder vel, selv om det er en gulv HT trådstarter spørger efter?
Da jeg selv har standerhøjtalerer som ikke går så dybt, har jeg gjort dette : HT->VT feet(vægt tilpasset)->stander->spiks+spikepads->40x40 be tonflise->gulv.
Det ser ligner ikke noget som kommer med i "bo bedre", men det har gjort en stor forskel i lyden, bla. kan jeg skrue højere op på forstærkeren og på subben uden at lyden bliver underlig pga. gulvet synger med.
Kan self gøres pænere at se på med en slebet granitflise, men den koste noget mere end de 57 kr en 50x50 betonlise koster .
Ved ikke om du kan bruge dette til noget, men du kunne prøve dette :HT->spiks+spikpads->40x40 betonflise->VT/SD feet(vægt tilpasset)->gulv. Selv har jeg lidt alm. gulvtæppe under fliserne for at skåne gulvet.
Håber du kan bruge dette til at få nogle ider til et fix på problemet. GL 
Mvh boxer
__________________ Mvh Boxer
|