Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 17:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: SVS pc12 nsd - susen når den er tændt (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jj79
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2010
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 04 April 2012 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Hey

Håber på lidt info fra folk der har hørt eller ejet en af disse cylinder subs, har modtaget den igår, og sat den til idag, men kan høre en slags blæsen fra den, lidt ligesom en light udgave af en ukrudtsbrænder.

Det har intet med signalkabel at gøre, det kommer så snart den bliver tændt og forsvinder igen ved standby. Har prøvet at "jorde" den, men det hjalp ikke.

Desværre havde av-connection lukket da jeg var færdig med fejlsøgning, så kan først få kontakt til dem lørdag, og det er PÆNT lang tid at vente når man har fået nyt legetøj.

Så nogen der kan svare mig på om det er normalt eller en defekt ved disse modeller?

Mvh.

Jan

Til top Vis jj79's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jj79

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Sendt: 04 April 2012 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Har du prøvet at frakoble alle kabler, og sætte den til "ON", for at udelukke, at der er "støj på linien"?

Jeg har selv en SB-12-NSD, som har samme enhed og samme forstærker, og den er tavs som graven, når den ikke laver noget (men er tændt)..

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted

jj79
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2010
Sendt: 04 April 2012 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:

Har du prøvet at frakoble alle kabler, og sætte den til "ON", for at udelukke, at der er "støj på linien"?

Jeg har selv en SB-12-NSD, som har samme enhed og samme forstærker, og den er tavs som graven, når den ikke laver noget (men er tændt)..

Jeps, den gør det selvom der kun er et powerkabel tilsluttet, men tænkte på om der sidder en blæser, eller noget i den stil et sted derinde, har før oplevet lidt forstærkerbrum ved at en sub er tilsluttet og tændt, men aldrig denne susen, også derfor jeg synes det er meget mystisk

Til top Vis jj79's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jj79

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes