| Sendt: 01 Marts 2015 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu skøjter jeg ofte rundt på de danske gængse brugt markeder.
Og der kan fåes meget spændende for 3-4 tusind.
Men om du vil prøve noget andet med rem, eller det skal være mellemhjul, ej at forglemme direct drive...
Jeg har været diverse igennem i det prisleje og vil ikke fremhæve eller miskreditere nogen producenter.
Men fakta er at jeg nu, med 5 års mellemrum, gået tilbage til mellemhjuls drevne.
Der er noget ved dem som gør at det er mine foretrukne værker. Og så er de stort set uopslidelige.
At jeg har en drøm om en rem dreven GyroDec fra Michell er en helt anden sag
|