| Sendt: 18 Marts 2015 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg har en Ortofon T-20 step up MC trafo liggende og da jeg ikke bruger den vil jeg sælge den. Da jeg ikke vil sælge noget som er defekt vil jeg
høre om der er nogle som kan hjælpe med en evt test af den eller fortælle mig hvordan jeg tester den bedst muligt uden pick-up eller pladespiller.
Jeg tænker noget med et ohm meter men er det godt nok?
|