| Sendt: 10 August 2016 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ikke noget med, at de der fabrikslavet kabler, har en form for belægning på lederne?
Har i hvert fald haft et par kabler, hvor der var en belægning på, hvorfor man derfor ikke kunne få hul igennem.
Måden man fjerne belægningen er, at man ligger lederen ovenpå en panodil, og varmer lederen med sin loddekolbe (Panodilen suger).
Måske dette er løsningen?
|