Bruger siden: 24 Januar 2008 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 172
Sendt: 28 September 2008 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
Jeg synes B&O MMC3 var den mest vellydende/musikalske i MMC-serien, med sin mer normale aluminium cantilever og nude diamond. Spesielt den nakne diamant høres tydelig som en mye renere diskant enn hos MMC4, som er med metal-bonded diamond.
Soundsmith har jeg selv handlet med og har bare erfart god service.
Bruger siden: 19 Maj 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 11
Sendt: 16 November 2008 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
har nu modtaget min smmc3 og prøvet den .og jeg kan godt give kjell B ret i hans erfaring med mmc3 den er rigtig vellydende .pris ca 1500 incl alt . god service fra soundsmith
Bruger siden: 19 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1221
Sendt: 24 November 2008 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
Jeg selv kører jo med SMMC2 på min Beogram 8002.
Nyder lidt Gasolin' Stakkels Jim mens dette skrives.
Der er intet at beklage sig over. Soundsmith gør et fremragende stykke arbejde med at lave friske pickupper til vores elskede Beogram pladespillere.
Min blev sent 2-3 gange mellem USA og DK grundet toldvæsnet's krav om told/moms. 3 gang aftalte jeg med Soundsmith at sende den uden værdi. Havde god kendskab til hvordan pakker håndteres fra Ebay USA-DK aktioner uanset hvad det var. Den ankom uden told krav and the rest is history.
Dog skal det siges at en god B&O MMC20CL kan sagtens spille ligeså godt. Jeg benytter en på Beogram 6006 og der er ikke nogen nævneværdig forskel på de 2 Beograms i lyden. Den er dog til den gamle arm til og med 6000/8000 hvorefter den hedder MMC 1-5.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum