Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 18:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Køb af ny pladespiller (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
1966
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2008
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 03 December 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Hej vinyl freaks, jeg står og skal handle ny pladespiller men er meget usikker på det område da jeg ikke kender noget til den kvalitet de her idag, de to jeg køre med idag er Dual Golden 1 med sort pianolak mont.med mc pick-up og den anden er en Thorens TD 147 med mm pick-up jeg er også usikker på hvad for en der skal ryge, håber at jeg kan få noget hjælp herinde hvad ang.køb af ny og hvad for et mærke og hvad for en af dem jeg har nu skal sælges, der er også en anden mulighed og det er en ny arm på Thorens hvis det kan lade sig gøre,mens jeg sidder her og skriver har jeg talt med en anden som var ærlig at give mig et pif som jeg syntes at jeg godt vil prøve an. men jeg vil også godt høre andres mening. MVH 1966

Til top Vis 1966's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 1966 Besøg 1966's Websted

Gorm
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

GM Sound

Bruger siden: 20 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 03 December 2008 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Jeg må jo nok erkende jeg godt kan lide Thorens pladespilleren, jeg har selv leget med et par stykker af dem selv, og de kan komme til at yde/lyde helt fantastisk, med lidt modifikationer, da selve værket er ganske godt.

Her er en der har leget med en Thorens TD-147 ligesom din http://www.vinylnirvana.com/ar_forsale_147r.shtml

Her er min egen Thorens TD-150 pladespiller i modificeret tilstand http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50191&P N=12

Til top Vis Gorm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gorm Besøg Gorm's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes