Bruger siden: 06 Oktober 2008 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 24 December 2008 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
Hej derude!
Jeg har en masse gode gamle plader , en Rega 3 med standard pickup. Det går igennem en Nad c352 og Bose 901 højtalere. Nu overvejer jeg at købe en Denon low-output pickup med kun 0,18 mv forstærkning. Før jeg køber den vil jeg spørge om Nad PP2, som jeg har er tilstrækkelig i mc udgangen til at det er en god ide? Iøvrigt god jul søren
Bruger siden: 06 Oktober 2008 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 26 December 2008 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
Hej bjergager-tak for svar. Det fungerer fint med PP2 og rega standard pickup.I specificationerne skriver Nad at PP3 er stærk nok til at trække low output pu´er og så tænker jeg jo -måske kan PP2 ikke klare det.
Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
Sendt: 26 December 2008 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
DL 304 er en fin pick up, yderst neutral, finttegnende på den gode måde, så prøv det, det kan blive starten på noget stort - men måske kommer du til at investere mere i din phonoforstærkning hen ad vejen.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum