| Forfatter |
|
sjeffe Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 03 Januar 2009 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi har lige haft en mindre krise på hjemmefronten. Min kone har formået at lave en kodyl revne i låget til min elskede PD 121 Luxman pladespiller.
Ud over en masse &/(&/(%€€#€%&&!!!, så har jeg også prøvet at tænke lidt klart..;)
Låget har fået en revne i bagkanten på langs samt en mindre en ned i selve plasten. Min egen vurdering er, at det godt kan limes, hvis det sker af en proff.
Men kender I et sted i København og omegn?
Det skal laves ordentligt, så jeg tør ikke eksperimentere med det..;)
På forhånd stor tak og godt nytår.
Jakob
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 03 Januar 2009 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er jo en af de flotteste pladespillere der er lavet - spørgsmålet er bare om du med danske timelønninger kan få det professionelt lavet billigere end du kan være heldig at købe det NOS på epay Jeg har en revox B790 (en af de grimmeste pladespillere der nogensinde er lavet  ) som den tidligere ejer havde smele låget på med en arkitektlampe - jeg fandt et sprit nyt låg på epay for ca. 200 kr. - nu ligner den en stadig meget grim pladespiller med et flot låg  Det er ekstremt vanskeligt at styre sekundlim fordi der er flygtigt og tyndt flydende - du risikerer nemt at få klattet låget til og det er ikke til at fjerne igen når først det har sat sig uden på Prøv at søg på en (arkitetk) modelmager - de arbejder tit i plast
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 03 Januar 2009 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
ring til Vika-Plast i Skanderborg; han kan bukke et nyt låg til dig der endog er flottere.. så du kan få rettet husfreden op (og så lav en aftale med konen, at hvis hun holder sig fra din musik, så holder du dig fra hendes make-up ..)
Peter __________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
sjeffe Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2009 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
CPH-R skrev:
ring til Vika-Plast i Skanderborg; han kan bukke et nyt l�g til dig der endog er flottere.. s� du kan f� rettet husfreden op (og s� lav en aftale med konen, at hvis hun holder sig fra din musik, s� holder du dig fra hendes make-up ..)
Peter |
|
|
Haha. OK, godt bud. Har du hørt eksempler på priser?
|
| Til top |
|
| |
sjeffe Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2009 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Der er jo en af de flotteste pladespillere der er lavet - sp�rgsm�let er bare om du med danske timel�nninger kan f� det professionelt lavet billigere end du kan v�re heldig at k�be det NOS p� epay Jeg har en revox B790 (en af de grimmeste pladespillere der nogensinde er lavet ) som den tidligere ejer havde smele l�get p� med en arkitektlampe - jeg fandt et sprit nyt l�g p� epay for ca. 200 kr. - nu ligner den en stadig meget grim pladespiller med et flot l�g
Det er ekstremt vanskeligt at styre sekundlim fordi der er flygtigt og tyndt flydende - du risikerer nemt at f� klattet l�get til og det er ikke til at fjerne igen n�r f�rst det har sat sig uden p�
Pr�v at s�g p� en (arkitetk) modelmager - de arbejder tit i plast
|
|
|
Lad mig sige det sådan, at min kone formentlig først brokker sig, hvis jeg køber et låg til 2000 - så flov er hun..;) Men reelt tror jeg godt, det kan laves, for revnen er stort set usynlig, da den er i ombukket mellem oversiden og bagsiden, så jeg satser forløbig på en reparation...
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 03 Januar 2009 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ved ikke hvad han skal have; men det ligge nok mellem 1000-2000,- de er så dygtige, at mange udenlanske firmaer bruger dem...
og på ingen måde hov-sky-snovski at tale med.... __________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 03 Januar 2009 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
vika plast i skanderborg - det vil jeg huske - måske min diy garrard kan få et låg omsider - tak for tippet cph-r
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
sjeffe Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2009 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Så kom jeg lidt videre i teksten. Det koster 2300 her på øen - + moms - at få håndbygget et nyt låg.
Så nu og her køber jeg en anden pladespiller. For det er ganske enkelt for mange penge efter min mening...
Jeg arbejder på at erhverve en anden lækker sag, så derom senere..:)
PD-121 spiller fint uden låg.
Jeg må så se om der melder sig en bedre mulighed senere..;)
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 13 Januar 2009 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
sjeffe skrev:
Hej alleSå kom jeg lidt videre i teksten. Det koster 2300 her på øen - + moms - at få håndbygget et nyt
låg. Så nu og her køber jeg en anden pladespiller. For det er ganske enkelt for mange penge efter min mening...Jeg
arbejder på at erhverve en anden lækker sag, så derom senere..:)PD-121 spiller fint uden låg.Jeg må så se om der melder
sig en bedre mulighed senere..;)
|
|
|
Jeg ved hvor der står en PD-121 (smuk pladespiller). Jeg kan ikke huske om den har et låg, men hvis den har kan jeg
måske finde ud af det næste uge, så skal du være velkommen til at hente det. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 14 Januar 2009 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er det du kan få det lavet her på øen?
__________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
|
| |
sjeffe Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2009 kl. 06:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sund skrev:
| Hvor er det du kan f� det lavet her p� �en? |
|
|
Br�nnum Plast i Rødovre. En lille familiefabrik med speciale i plastopgaver for bå�de erhverv og private. De var utroligt hj�ælpsomme. Link her
|
| Til top |
|
| |
sjeffe Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2009 kl. 06:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
sjeffe skrev:
Hej alleS� kom jeg lidt videre i teksten. Det koster 2300 her p� �en - + moms - at f� h�ndbygget et nyt
l�g. S� nu og her k�ber jeg en anden pladespiller. For det er ganske enkelt for mange penge efter min mening...Jeg
arbejder p� at erhverve en anden l�kker sag, s� derom senere..:)PD-121 spiller fint uden l�g.Jeg m� s� se om der melder
sig en bedre mulighed senere..;)
|
|
|
Jeg ved hvor der st�r en PD-121 (smuk pladespiller). Jeg kan ikke huske om den har et l�g, men hvis den har kan jeg
m�ske finde ud af det n�ste uge, s� skal du v�re velkommen til at hente det. |
|
|
Jeg har sendt dig en PB. Du må meget gerne hive fat i mig. Jakob.skouboe (A) gmail.com Kh Jakob
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 14 Januar 2009 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak for hjælpen.
__________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
|
| |