Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 03:09   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Ny spille til mig. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sjeffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

Så har jeg fejret finanskrisen og revet mig.

Efter lange overvejelser blev det en Luxman PD-441 pladespiller med Stax arm og Ortofon MC200 PU.

Den står ganske enkelt som ny uden en eneste ridse i glas eller andre steder.

17 kg og lækker som bare fanden! Den kom med al original emballage til arm og plint samt alle manualer. Produktionsår mellem 1976 og 1980.

Købt i Danmark af en entusiast.

Nu skal min L-550 forstærker hjem fra service og så skal der bare høres vinyl hele weekenden!.

I får lidt Google billeder, for det var for mørkt at tage egne billeder i nat, da jeg kom hjem..;)









Til top Vis sjeffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sjeffe
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

Så mangler du bare nogle bedre højttalere
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
sjeffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

rskriver skrev:
Så mangler du bare nogle bedre højttalere



Rom blev ikke....etc etc....;)

Men du har helt ret!
Til top Vis sjeffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sjeffe
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

Det er en monsterflot pladespiller du har dig tho. Man får jo helt lyst til at blive pladespiller entusiast bare for at have sådan
en fin spille stående
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
sjeffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 10:25 | IP-adresse registreret  

rskriver skrev:
Det er en monsterflot pladespiller du har dig tho. Man får jo helt lyst til at blive pladespiller entusiast bare for at have sådan
en fin spille stående


Tak!..;)
Til top Vis sjeffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sjeffe
 
747DK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 April 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 488
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Hvor er den smuk og sikke en stand

Stort tillykke

__________________
Teknikken er midlet ikke målet.
Til top Vis 747DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 747DK Besøg 747DK's Websted
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Sådan et sæt 505´ere spiller da meget godt.

Den gamle blå serie med 606 og 505 var imo meget vellykket.

Spilleglæde for få penge



__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
sjeffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:

Sådan et sæt 505´ere spiller da meget godt.

Den gamle blå serie med 606 og 505 var imo meget vellykket.

Spilleglæde for få penge



Ja, de lyder ret godt. Mine er sorte!
Til top Vis sjeffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sjeffe
 
1966
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Maj 2008
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 241
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Hej sjeffe. Et stort tillykke herfra, man må ta sig selv i armen og sige til sig selv at dengang blev der lavet kram med stor personlighed det finder du ikke meget af idag. Luxman dengang var det rene kunstværk,jeg vil sammenligne det med Accophase idag. STORT TILLYKKE og PAS godt på DEN. MVH.1966
Til top Vis 1966's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 1966 Besøg 1966's Websted
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

smuk smuk sag - tillykke med den ! Håber den lyder ligeså godt som den ser ud 

__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2337
Sendt: 16 Januar 2009 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

Åha, den har jeg drømt om et stykke tid efterhånden, og jeg holder nok ikke op lige foreløbig.
Hvor fik du fat i den, og vil du afsløre hvad du gav?

__________________

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske
 
sjeffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 16 Januar 2009 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Jeg købte den her i København og jeg gav 5.000...;)
Til top Vis sjeffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sjeffe
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

Hvilken Stax arm er det så? UA-7 eller UA-9?

Flot er den. Ser frem til original-billeder.
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
sjeffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

UA-7.

Jeg ligger syg og orker ikke at tage billeder....;)
Til top Vis sjeffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sjeffe
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes