Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
Det er en monsterflot pladespiller du har dig tho. Man får jo helt lyst til at blive pladespiller entusiast bare for at have sådan
en fin spille stående
Bruger siden: 29 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 284
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
rskriver skrev:
Det er en monsterflot pladespiller du har dig tho. Man får jo helt lyst til at blive pladespiller entusiast bare for at have sådan
en fin spille stående
Bruger siden: 03 Maj 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 241
Sendt: 15 Januar 2009 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
Hej sjeffe. Et stort tillykke herfra, man må ta sig selv i armen og sige til sig selv at dengang blev der lavet kram med stor personlighed det finder du ikke meget af idag. Luxman dengang var det rene kunstværk,jeg vil sammenligne det med Accophase idag. STORT TILLYKKE og PAS godt på DEN. MVH.1966
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum