| Sendt: 16 Februar 2009 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Sjovt sammenfald, har lige fået den Technics SL 1100, som jeg købte sammen med
min bror i 1974 ( for surt optjente penge i sommerferien : ) ).
Han har ikke brugt den i mange år, efter at han overtog den.
Så efter 20 år i Sverige er den tilbage hos mig og her bliver den.
" Herligt Stykke Mekanik "
Mvh.
__________________ VINYL ... For the Joy of Music !
|