Bruger siden: 30 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 263
Sendt: 30 Maj 2009 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
Det er altid fint når nye (web)butikker - held og lykke herfra!
Når det så er sagt, så synes jeg ikke umiddelbart der var noget særligt der fangede mig rent udvalgs- og prismæssigt. Med forsendelse er det ca samme pris som at gå i fx smukstoej eller lignende butikker, og priserne kan ikke umiddelbart konkurrere med imusic, der også har større udvalg.
Jeg er selvfølgelig også mere forkælet end mange andre, idet jeg bor relativ tæt på mange fysiske pladebutikker - 180gram har sandsynligvis især sin berettigelse for pladeelskere uden for hovedstadsområdet.
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 31 Maj 2009 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
Jeg gav vist 56 for to i fragt
Min gamle Mercer opfører sig lidt åndsvagt i forhold til Klima og CO2 så det koster mig ca 20 liter benzin og rigtig mange kilo co2 at køre ind til de fede butikker så lidt porto kan jeg godt klare
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Det er da fint, men pladerne er sgu da halvdyre. Det meste kan findes billigere andre steder.
Jeg kan se, at mange af metal-pladerne er genudgivet af Back on Black. De af deres udgivelser jeg har hørt og holdt har været af temmelig ringe kvalitet på alle punkter. Hvis det bare er vinyl for vinyls skyld, kan det være lige meget. Så køb originalerne i stedet.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum