Hej Alle!
Jeg havde sat aftenen af til at lege med en Bearwald protractor til Thorens arme, da jeg nu endelig er kommet på plads i min (næsten)
renoverede lejlighed og mente det var på tide at der for alvor skulle justeres, så den optimale vellyd kunne opnåes!
Så efter hullet var lavet i midten, troede jeg det nok ikke kunne tage mere end et par minutter at få det hele i vinkel, til punkt og prikke og lige i
øjet

Men der blev jeg så grundigt sat på plads af min niavistiske tilgang, for hulen da, det er ikke noget man lige gør med venstrehånd over
en kop kaffe. Men efter en times tid! Så var den der sgu!, men der skulle virkelig flyttes meget rundt på den pickup, og jeg havde meget svært
ved at få de to C-punter til at være lige i krydset, samt at det hele passede perfekt i gitterfeltet i midten. Men glæde og fryd som sagt, en time
efter kom spillen op på væggen igen, og hvilken forbedring til det bedre! Nu er der for alvor strammet op i bassen og en mærkelig ting som
rumklang er også blevet mere tydelig, ikke forstået som at der er kommet rumklang på alt, men især tidlig doors lægger man meget mere
mærke til det, hvilket jeg gost har lagt mærke til før, men nu bare... bedre (mangel på ord her)
Så konkluderende må jeg sige til alle der ikke har indstillet arm/pickup efter en af disse forholdvise simple metoder, gør det! Det er helt utroligt
så meget mere information der bliver hevet ud af rillerne lige pludseligt, og det bedste er den forvrængning jeg har kæmpet lidt med i de inderste
riller, er på drastisk tilbagetog, men der er jo også det protractoren fra Bearwald forsøger, at fordele "distortion" ud over hele pladen, og ikke kun
i slutningen, eller i nogen tilfælde, starten.
Nå, det var lige lidt munddiaré fra en tilfreds protractor-bruger. Der kommer lige lidt billeder i morgen, da mit kamera har tabt gnisten for i aften
Håber der var nogen der kunne bruge denne glade læsning til noget, og husk der kommer billeder..'
Mvh. stineamalie & nbsp;
EDIT: Aner ikke lige hvad der sker for skriften, den er rimelig mærkelig