| Sendt: 03 Juli 2009 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej jeg har ganske rigtig rigeligt med masse - jeg synes bare den var ret flot - og nej pengene sidder ikke løst -tværtimod har jeg jo stort udsalg for tiden af alt det jeg ikke får brugt Hvad angår plademåtte sværger jeg til antiskrid - 30 kroner for en rulle - to lag på kryds af hinanden - ca 7 kr. pr. paldespiller - det rykker Meeen jeg kan da ikke afvise at jeg ikke vil syntes at den kobber måtte vil være flot på en DIY pladespiller - hvordan går det med din DIY pladespiller - synes der har været stille omkring den og sommer hed - jo tak tegnestuen er på første sal under det ikke særligt godt isolerede sorte etenit tag - vi målte 38 grader i dag - så står hjernen pænt meget stille lytter i øvrigt til CD - Tori Amos Abnomally attracted to Sin
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|