| Sendt: 19 Juli 2009 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter min mening kan du ikke finde en "heavymetal-afspiller" som sådan.
Jeg deler for en del af mine lp'ers vedkommende dit valg af plader, og har en Rega p3 med en Rega Elys II pickup, og synes det spiller alle genrer ganske godt, måske endda med fortrin rock og rul fordi jeg synes der er ganske meget smæk for skillingen. Også når jeg sammenligner med andre pladespillere i samlingen.
Med andre ord, efter min mening, et ganske fornuftigt valg som pladespiller til din musik. __________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
|