| Sendt: 19 Juli 2009 kl. 02:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til dem der giver "gode råd"
Med fare for at blive upopulær (YES  ),så kunne jeg godt tænke mig at i derude gik ud og lytte på flere pladespiller,istedet for at lege papagøje
når folk spørg om hvilken pladespiller de skal købe.
Ikke at overnænte pladespiller er dårlige,men vil det ikke være kedeligt hvis vi blev en nation af rega p3 pladespiller.Der findes trods alt andre
mærke.F.eks thorens,Dual,FunkFirm,technics og hvis det må være lidt dyrere ClearAudio,Marantz eller Audio Note.
På den anden side kan man heller ikke forvente at en førstegangskøber vil slippe +10K for en plov, plus til tider voldsomme pladepriser.
Eller kan man?Det er jo mennesker der søge bedre lyd og er villige til at give slip på alle de bekvemligheder som en CD har.Så helt normale kan vi
vil vel hellere ikke være  .
Så Slip Slanterne Søs og gå ud og købe en FED pladespiller __________________ -etwas Kultur muß sein
|