| Sendt: 20 Juli 2009 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så oprundede dagen hvor jeg tog mig sammen til at invester i en ny pickup. Det skete ikke uden skepsis fra min side. Tanken om at bruge 1050,- på en lille bitte genstand har virket meget langt ude for mig. Men har på den anden side vidst at jeg ikke kunne blive ved med at skamride min gamle slidte nightclub. Det skal dertil siges jeg aldrig har prøvet at montere sådan en fætter. Mt valg faldt på en Ortofon M2 blue. Som jeg kun har hørt godt om. Syntes det var for vildt at begynde med moving coil halløj endnu. Operationen tog en times tid, vejning, vinkling, anti skate osv... Og med rystende hænder satte jeg Dark side of the moon på, og TaaDaa! Det virkede og jeg har den ypperligeste vellyd, samt at jeg er blevet en erfaring rigere. Så til dem som overvejer ny pickup, gør det. Det har givet nyt liv til hele samlingen.
|