| Sendt: 22 Juli 2009 kl. 03:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
EDIT: Jeg kan se jeg er kommet til at poste i det forkerte forum. Er der en moderator der venligst kan flytte tråden til "Selvbyggeri"? Jeg beklager meget. Halløj Jeg har i længere tid kikket med her på forummet, men nu har jeg oprettet en bruger fordi jeg har et ”problem” jeg gerne vil have hjælp til.  Jeg skal have bygget en subwoofer, der skal bruges næsten 100% til film. So far har LFE kanalen kørt over de lukkede fronthøjtalerene der hver har en 10" bas. Det gør de egentligt ok, men jeg savner en dedikeret subwoofer til det dybe bulder. Målet er at få en god dyb bas der kan mærkes i mellemgulvet ...Til ikke alt for mange penge. Jeg har kikket rundt omkring på nettet et stykket tid, og kommer frem til: En Dayton RSS390HF-4 15" enhed og en Hypex DS4.0 400watt sub-forstærker i en bass-reflex kasse. I en tilstrækkelig stor kasse, skulle det være muligt at kommer under 20hz uden EQ. Så er spørgsmålet bare hvad eksperterne mener om opsætningen, før jeg går i gang med projektet?  Gode råd, forslag og ideer til ændringer modtages gerne. På forhånd tak. Venlig hilsen Anders
|