| Forfatter |
|
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 03 December 2009 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 03 December 2009 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg troede at du var ved at lægge det dersens LP på hylden 
Men den ser satnme godt ud  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 03 December 2009 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej nej nej nej... Hehe
Nej, jeg har langt flere LPer end jeg har CDer.
Og LP følger stadig med. Men jeg vil gerne medgive, at der bliver hørt langt mere musik med streaming - til gengæld er LP mere hyggeligt.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
mugge Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 349
|
| Sendt: 07 December 2009 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad mon scart-stikkene i strømforsyningen er til for.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 07 December 2009 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til strømkablet der forsyner riaa...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Kenneth_P Branchemedlem

Anmelder i Fidelity og på nomono.dk
Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 324
|
| Sendt: 07 December 2009 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser godt nok fed ud! Fedt at de bruger de "gamle" type drejeknapper igen. Men hedder den ikke XP-25?
__________________ Mange hilsner,
Kenneth
Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 07 December 2009 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kenneth_P skrev:
| Ser godt nok fed ud! Fedt at de bruger de "gamle" type drejeknapper igen. Men hedder den ikke XP-25? |
|
|
Ja, den er lidt lækker!
Og det gør den sørme også, havde den opfattelse at den hed XP30, men nej...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 07 December 2009 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Kenneth_P skrev:
| Ser godt nok fed ud! Fedt at de bruger de "gamle" type drejeknapper igen. Men hedder den ikke XP-25? |
|
|
Ja, den er lidt lækker!
Og det gør den sørme også, havde den opfattelse at den hed XP30, men nej...
Mvh.
|
|
|
Er det den direkte aføser for din Xono? Eller er det den der hedder XP-15? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 07 December 2009 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Kenneth_P skrev:
| Ser godt nok fed ud! Fedt at de bruger de "gamle" type drejeknapper igen. Men hedder den ikke XP-25? |
|
|
Ja, den er lidt lækker!
Og det gør den sørme også, havde den opfattelse at den hed XP30, men nej...
Mvh.
|
|
|
Er det den direkte aføser for din Xono? Eller er det den der hedder XP-15?
|
|
|
Jeg tror ikke nogen af dem, er sådan direkte afløser for Xono. Men det siges, at XP15 er bedre end Xono.
Men de ryger så hurtigt igennem, at jeg ikke når at få lyttet til dem - det sker sikkert også med XP25... 
Mvh.
|
| Til top |
|
| |