| Sendt: 18 December 2009 kl. 06:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej H4A
Efter en tid uden særligt nyt på HIFI-fronten dukkede en gammel drøm op igen: At eje en plov! Det startede egentligt med at jeg fik en Beomaster 5000 foræret. I en søgning på nettet så jeg den tilhørende pladespiller og så rullede lavinen.
Nu 1½ uge senere har jeg så fået en Thorens TD321 monteret med en SME series III og en Audio Technica ATF3/OCC indenfor dørene... Impulskøb? Tjae, så tæt på som det kommer for mænd
Nå, men nu mangler jeg jo en RIAA. Hvad er godt til små penge? Gerne brugt. Jeg leder efter en billig genvej til budget high end. Jeg vil undersøge muligheden for at få indbygningsmodulet til min Myryad MP100 forforstærker, men er også klar på en seperat enhed. Jeg har ikke lagt mig fast på en prisramme, det kommer jo lidt an på hvad I mener spilleren fortjener...
Nogen forslag? __________________ Blandede godter fra DK, UK, USA og Japan :-)
|