| Sendt: 18 December 2009 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan godt være at Rega arme spiller fint. Men flotte er 250 eller 300 nu ikke...synes jeg!
Men se så lige her http://www.audiomods.co.uk/armkits.html
Er der mon nogen her der har prøvet det DIY-kit der kan bringe en Rega 250 i så fin en stand? Måske endda kan fortælle hvad det gør ved lyden?
Sådan en fætter ville pynte på min kommende Gyrodec..... __________________ Gert Friis
|