Hej.
Pick-uppen er indstillet rigtigt.
Jeg har både prøvet at løsne og stramme skruen. Jeg har prøvet med så meget antiskate, at armen trak sig tilbage når jeg brugte armliften. Dvs, jeg kan ikke få den til at spore, og jeg kan heller ikke få antiskatingen indstillet korrekt. Når jeg bruger min test lp ( hifi news og ortofon) Er der denne spruttende tone. Både når jeg kører bais track og sporings track.
Det sker både med min oortofon rohmann og min transfiguration. Men når jeg spiller musik, lyder det fint, og jeg hører ikke forvrægning. |