| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt en Ortofon 2m Red til min NAD c555, jeg har monteret den og måske forkert. Men var måske for hurtig, da jeg syntes den lyder underligt, når pladen er slut. Så jeg har behov for hjælp til at komme dette problem til livs!
Så jeg håber der er nogle af jer "nørder" der kan hjælpe..? 
|