| Sendt: 18 April 2010 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter jeg på diverse foraer ikke har kunnet få svar på mine spørgsmål dedikerer jeg hermed en tråd til mine spørgsmål. Jeg står for at skaffe mig en plov af ovenstående mærke. Og vil gerne have det bedste ud af det. - Kabel skift, hvordan og giver det noget? - Larmer motoren? Er der dæmpe muligheder? - Armen, er den så skidt som alle siger? - Pickup, kan jeg bare smide min Ortofon M2 Blue på? - Er den et dumt køb, hifi mæssigt? Er bare forgabt i designet... Og sidst, hvad er det der har gjort den så legendarisk. En legende burde der jo ikke skulle modificeres så meget på. Takker
|