| Sendt: 25 April 2010 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har haft ZYX Fuji s og 4D-s/b2 og kan kun sige, at magen til ren lyd skal man lede længe efter...de skjuler ikke noget og er(i min bog) ikke
egnet til meget lystklingende lydkilder, hvis man søger en neutral eller varm lyd - rør er perfekt. Der er harmoni over hele spektret og spilleglæde,
som jeg ikke har hørt fra andre MC´er før - ikke noget der stikker af her  De er ikke boostet eller farvet i en grad som mange andre for at
kompensere for ringe evner eller for at farvorisere bestemte genre - de spiller det hele med overbevisning og neutralitet. De er dyre ja, men
sporingsevnerne er i top og renheden ligeså...har så kun hørt dem med sølvspoler, og kan ikke kommentere på de andre...Kan kun anbefale dem,
hvis man vil undgå lyttetræthed i et ellers kompetent anlæg. De kræver en selvfølgelig tilspilningstid - mindst 40-50 timer inden de viser deres
sande ansigt...
Venligst
|