Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
Sendt: 10 November 2010 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
P Sikjær skrev:
Hej i Forum
Skal have noget olie til min Linn LP12 og jeg syntes ikke jeg kan finde nogen der sælger det i DK.
Mener det hedder "black oil" nogen der ved hvor jeg hitter det? Gerne noget jeg bare kan bestille på nettet
Jeg er næsten sikker på at en sjat olie af dén slags man bruger til automatgearkasser er fuldt på højde med (eller bedre end) voodoo-olier som sælges i dyre domme... En lille dunk skulle række til 20.000 års forbrug.
Bruger siden: 13 November 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 449
Sendt: 11 November 2010 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
Nilau skrev:
P Sikjær skrev:
Hej i Forum
Skal have noget olie til min Linn LP12 og jeg syntes ikke jeg kan finde nogen der sælger det i DK.
Mener det hedder "black oil" nogen der ved hvor jeg hitter det? Gerne noget jeg bare kan bestille på nettet
Jeg er næsten sikker på at en sjat olie af dén slags man bruger til automatgearkasser er fuldt på højde med (eller bedre end) voodoo-olier som sælges i dyre domme... En lille dunk skulle række til 20.000 års forbrug.
Mvh. Niels L.
Ja den fik en sjat motorolie, så nu spinner den..
Fandt olien hos Russ Andrews i England til 15 kr. pr. flaske og der er 2,5 ML i flasken, så det er en dyr literpris
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum