| Forfatter |
|
kasperlundhifi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2011 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 19 Marts 2011 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer,
Jeg har netop fået en Pro-Ject Debut III med indbygget Speed Box.
Men jeg undrer mig over, at selvom pladespilleren er slukket på knappen under, er der stadig fuld gang i Speed Box'en.
Den lyser og kan betjenes som normalt.. Kan den ikke slukkes?
Kasper
|
| Til top |
|
| |
Jens-B Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 665
|
| Sendt: 20 Marts 2011 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, kun hvis du trækker stikket ud. Jeg ville for alt i verden ikke undvære min, men der sidder en s.... skarp blå lysdiode, Den har jeg sat et stk. pap op foran. Sort tape kan også bruges. Tillykke med "dyret"
|
| Til top |
|
| |
BMJ73 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 99
|
| Sendt: 20 Marts 2011 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Er det ikke noget med, at hvis man holder knappen inde et par sekunder, så går den i standby mode?
Hvad har I iøvrigt oplevet af ændringer i lyden med speedboxen? og er det SE eller alm?
Mvh BJ
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Marts 2011 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jens-B skrev:
Nej, kun hvis du trækker stikket ud. Jeg ville for alt i verden ikke undvære min, men der sidder en s.... skarp
blå lysdiode, Den har jeg sat et stk. pap op foran. Sort tape kan også bruges. Tillykke med "dyret" |
|
|
Okay ja, så kan man jo eventuelt købe en stikdåse med afbryder på, og så forbinde pladespiller og forstærker til denne, så er
det ligesom du fluer med ét smæk?! :-)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Marts 2011 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
BMJ73 skrev:
Hej
Er det ikke noget med, at hvis man holder knappen inde et par sekunder, så går den i standby mode?
Hvad har I iøvrigt oplevet af ændringer i lyden med speedboxen? og er det SE eller alm?
Mvh BJ |
|
|
Det er umiddelbart kun noget man kan på de andre modeller, den Speed Box jeg har er den helt almindelige, og reagerer ikke
på at man holder knappen inde :-/
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Marts 2011 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fejl!
__________________ Ejer ikke meget, men for satan hvor er jeg glad for dét jeg har!
|
| Til top |
|
| |
Jens-B Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2011 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er den ganske almindelige mk.1.
Jeg oplevede, at den elektroniske motorstyring gav lidt bedre gangkonstans og mindre baggrundsstøj. Sort tape er et fremragende hjælpemiddel mod kraftige lysdioder. Jeg har købt en snedig fordelerdåse til mit surroundsystem, så når jeg slukker for tv-et slukker receiver, blurayafsp., subwoofer og hvad der ellers hører til. Det kan man sagtens bruge til stereoanlægget. - Eller stikdåse med afbryder. Så er du ude over det problem og sparer en masse penge i el.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Marts 2011 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jens-B skrev:
Det er den ganske almindelige mk.1.
Jeg oplevede, at den elektroniske motorstyring gav lidt bedre gangkonstans og mindre baggrundsstøj. Sort tape er et
fremragende hjælpemiddel mod kraftige lysdioder. Jeg har købt en snedig fordelerdåse til mit surroundsystem, så når jeg
slukker for tv-et slukker receiver, blurayafsp., subwoofer og hvad der ellers hører til. Det kan man sagtens bruge til
stereoanlægget. - Eller stikdåse med afbryder. Så er du ude over det problem og sparer en masse penge i el. |
|
|
Ja, for jeg må sige, at det med el forbrug er noget jeg går rigtig meget op i. Både pga penge, men så sandelig også af hensyn
til vores miljø! :-) __________________ Ejer ikke meget, men for satan hvor er jeg glad for dét jeg har!
|
| Til top |
|
| |
Jens-B Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2011 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sig mig lige BMJ73, hvilken pickup sidder der på?
|
| Til top |
|
| |
BMJ73 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 99
|
| Sendt: 21 Marts 2011 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jens-B skrev:
| Sig mig lige BMJ73, hvilken pickup sidder der på? |
|
|
Hej jeg er BMJ73 - jeg bruger en Rondo Bronze på en Project 2 Xperience Classic - men det var vel ikke mig du mente ?
/BMJ
|
| Til top |
|
| |
Jens-B Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Marts 2011 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næh, det har du jo nok ret i. Jeg havde en Rondo Blue, indtil min rengøringsdame "tørrede støv" af på den!! Det var en dejlig pick-up. Nu har jeg en Goldring g1042 på en Roksan V og en Yamaha mc3 på min lille Genie 1.3, selvfølgelig rød
|
| Til top |
|
| |