| Forfatter |
|
Leif G Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 11 Juli 2011 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok? boydk så håber jeg dette er det rigtige undskyld,man skal jo lige lære det.
summa sumarum.jeg har set på en pioneer pl 71 den så rigtig fin ud, men hvad er en rimelig pris for en sådan? Hvor gammel er den ? er den god? __________________ Leif Jensen
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 12 Juli 2011 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se det var jo helt korrekt .
Har "googlet" lidt, og der lader til at være en del gamle tråde i forskellige forums, hvor folk rigtig godt kan lide den, specielt dens arm. Kan ikke finde nogle til salg, ikke engang én på Ebay, så værdiansættelse er nok ikke så nemt. Har aldrig haft en, så ked af, at jeg ikke ku´ hjælpe mere . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
Aragon Forum Bruger


Bruger siden: 08 December 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 297
|
| Sendt: 12 Juli 2011 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Leif G Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 12 Juli 2011 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk  Nå ja du lærte mig da så at skrive de rigtige steder. og tak til Aragon  __________________ Leif Jensen
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 12 Juli 2011 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Leif, af ren interesse, hvor meget skulle du gi´ for den, du har set på????
__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
Leif G Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 12 Juli 2011 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen jamen den er lige sat til salg her i nordjylland, jeg spurgte bare sådan næsten uden interesse,
hvorpå der blev sagt at han da godt ville sælge den for 4000,00. så jeg skulle da lige først undersøge
hvad det var for en størrelse __________________ Leif Jensen
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger


Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 12 Juli 2011 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leif G skrev:
......hvorpå der blev sagt at han da godt ville sælge den for 4000,00. så jeg skulle da lige først undersøge hvad det var for en størrelse |
|
|
Så er den da vist også betalt :) __________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 12 Juli 2011 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige mine ord, Brodtgård, sludder undskyld, Stevns    __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger


Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 12 Juli 2011 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Lige mine ord, Brodtgård, sludder undskyld, Stevns   |
|
|
Alt forladt - jeg elsker Monradt og Rislund's humor :) __________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |
Leif G Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 12 Juli 2011 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja ja her i nordjylland skal der jo være plads til at prutte om prisen,jeg bor jo ikke så langt fra Hjallerup(marked)  __________________ Leif Jensen
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 12 Juli 2011 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Jan siger så er den vist også betalt.Jeg tror ikke den indbringer mere end ca.1500.-.men flot er den.
carsten
|
| Til top |
|
| |