| Sendt: 08 Oktober 2011 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med anskaffelsen af verdens mest effektive (og dermed også den bedste) rcm!
Du skal købe en unbrakonøgle i tommemål ("inches"). Har selv samme maskine, og jeg mener, at dimensionen hedder 1/16, hvilket svarer til ca. 1,6 mm. Det kan selvfølgelig også være 5/64, hvilket svarer til ca. 1,98 mm. Jeg kan måle efter ved lejlighed.
Jeg kan iøvrigt anbefale, at du ikke benytter de indbyggede tanke til rensevæske. For det første er væsken svær at dosere og spildet dermed stort, men værst af alt, så har diverse mikrober det med at stortrives i tankene. Og så er det med rensevæske som med mælk: Den holder sig bedst på køl.
Jeg benytter selv en gammel "squeeze bottle" fra et Discwashersæt, jeg engang havde, men en forstøverflaske er også yderst anvendelig.
Må jeg iøvrigt være så indiskret at spørge til, hvad du gav for maskinen?
Fortsat god lyttelyst.
|