| Sendt: 07 November 2011 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Samme spørgsmål som sidst, kan det betale sig at omkable en rb-250 arm med nye kabler som fx. incognito.
Den forige tråd blev ved et uheld slettet, så jeg har oprette denne så I kan forsætte den livlige debat, og jeg kan blive klogere
på enmet :)
|