| Sendt: 16 Marts 2012 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du, Gammelfar! Jeg tror at hvis du først har hørt den med en Mørch UP4 i kombination med en passende pick up, så er du villig
til at ofre halvautomatikken til gengæld for dit nye liv! Har selv en TD321 med UP4. Selv om min PU "er ved at være kørt til" (er
så slidt at den bør smides ind til naboen), så bliver f.eks. musikkens fundament helt anderledes solidt, i sammenligning med den
fabriksmonterede arm. High End bliver det aldrig, men alligevel bliver lyden af en akustisk guitar enormt engagerende! Jeg kan
godt forstå at du gerne vil beholde halvautomatikken. Havde jeg haft den på min gamle Rega, så havde jeg stadig haft en PU,
der var helt OK. Mener i øvrigt at man kunne købe en eller anden dims - til bl.a. Rega - der løftede PU'en, når pladen var
færdig, men det er naturligvis ikke det samme som den ægte og meget velfungerende Thorens halvautomatik... Måske kan
man bare ikke altid få det hele... Der er i øvrigt en Thorens-tråd her inde, hvis du bladrer lidt ned. Måske du finder inspiration til
andre modifikationer der? Held og lykke med Thorensen!
|