| Forfatter |
|
Niels Olesen Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2012 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 09 December 2012 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Jeg er ejer af en NAD C315BEE forstærker. Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde en billig pladsespiller som er
kompatibel med min forstærker?
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 09 December 2012 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er der jo mange, der er. Du kan f.eks starte med denne her Dual. Det er en helt fin begynder pladespiller.
__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 December 2012 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan kan jeg se om en pladespiller er kompatibel med min forstærker? Der var nemlig en der fortalte mig jeg nok ikke
kunne gøre det for under 3000 kr, og det har jeg på ingen måde råd til.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2012 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det han mente var nok, at du nok ikke kunne finde en, der var særligt god, hvis den ikke kostede en bunke penge. Dual'en her koster lidt mere en 3000kr. Du skal blot være sikker på, at din Nad har en Riaa indgang, altså en Phono indgang. Du kan brugt sagten finde en god pladespiller til 5-600 kr.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 December 2012 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis den ikke har en Phono indgang, hvad gør jeg så?
Jeg kan blandt andet se at Denon har lavet en pladespiller som passer til alle forstærkere. Det er nok ikke verdens bedste
pladespiller, men er der mulighed for at man kan finde en god brugt som har samme feature?
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2012 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må du købe en løs riaa del ved siden af. Det kunne jo være den Nad har Nad PP2 mener jeg den hedder. dem kan du også finde brugt til rimelige penge. F.eks en Creek OBH-15.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2012 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niels Olesen skrev:
Hvis den ikke har en Phono indgang, hvad gør jeg så? Jeg kan blandt andet se at Denon har lavet en pladespiller som passer til alle forstærkere. Det er nok ikke verdens bedste pladespiller, men er der mulighed for at man kan finde en god brugt som har samme feature? |
|
|
På længere sigt, synes jeg du skulle vælge noget andet, end den Denon. Noget bedre simpelthen.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 December 2012 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, tak. Kan se at man kan få en forforstærker til omkring 1000kr, mon ikke det er vejen frem for mig og så en brugt
pladespiller. Tak for hjælpen :)
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2012 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niels Olesen skrev:
Okay, tak. Kan se at man kan få en forforstærker til omkring 1000kr, mon ikke det er vejen frem for mig og så en brugt pladespiller. Tak for hjælpen :) |
|
|
Jo bestemt. Og selv tak. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |