Har et sæt boston a26 som jeg har købt en jamo sub 210 til (har over en uge hvor jeg kan levere den tilbage), jeg vil gerne
have lidt mere dyb og bedre bas.
Den del af min stue jeg bruger er ca 240cm bredt, i venstre side slutter mine vinduer ud til altanen efter ca 160 cm, bag ved
min pc,højtaler er der en skrå væg og en hylde, rummet er ihverfald 4 meter langt og der er ca 380-390cm fra mine højtaler
til bagvæggen som er ud til mit køkken.
Når jeg går hen til bagvæggen er bassen tydelig kraftig og går jeg hen til mit skrivebord er den også kraftig (mest ved
bagvæggen men ikke meget forskel) gør jeg ud i den anden del af min stue hvor mit tv er og døren ud til min altan er, bliver
bassen meget svagere (ikke noget problem da den er kraftig ved mit skrivebord).
For noget tid siden så jeg dette lyd forbedrene produkt, til en synes jeg meget fornuftig pris samlignet med det f.eks 4sound
sælger, som er sort og ikke passer til mine hvide vægge
Acoustic Weave 3D Tiles
Så var det jeg tænkte på om jeg måske nu skulle købe sådan en pakke med 12 stk og bruge dem langs bagvæggen bag
mine højtaler og pc skærm lige over mit skrivebord og under en hylde jeg har, samt min bagerste væg over mine reol med
dvder for at optimere bunden,bassen. Der findes noget modelervoks agtig noget som man kan hænge plakater med mere op
på en væg med, det gør det nemt at fjerne igen samlignet med dobbelt klæbende tape og andet tilsvarende kan ikke huske
hvad det hedder, noget der ved hvad det hedder?
1-2 stk bag min pc skærm og 2 i hvert hjørne, evt en under/over den sidste i hjørnet, så er der ihverfald 4 stk tilbage som
kan placeres over mit ikea reol med en masse dvder som står opad bagvæggen længst væk fra mine højtaler.
Tvet og højtalerne er større siden billedet blev taget, min sub, zensor 1 og denon reciver bruges i dag til mit tv
Er det noget i vil anbefale?
Jeg gerne have en lidt stram og præcis, ikke buldrene bund, uden subben lyder The Sheffield Lab Drum and Track Dics helt
fornuft ved middel til høj lydstyrke (nad d3020) men det er også en godt optaget cd (synes jeg), langt fra alt pop,rock lyder
lige så godt i bunden.