Sendt: 02 Maj 2004 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ja, jeg gik i gang i går. Kunne simpelt hen ikke stå for det gode vejr 
Jeg skar sidste års projekt i stumper og stykker og samlede det på en hel ny måde - resultat: en lille trykkammerting på 13½ liter, med masser af isolering og eksternt delefilter på en plade på gulvet så det er til at komme til. Det spiller faktisk ikke så tosset. I hvert fald væsentligt bedre end sidste års vildskud nogensinde kunne komme til 
Jeg sidder lige nu og leger med delefilteret og indtil videre drejer det sig om at ramme de rigtige værdier (nogenlunde). Når det er lykkedes kigger jeg mig sten sikkert om efter de helt "rigtige" komponenter.
Har lige lagt loddekoblen fra mig - delefilteret er i øjeblikket opbygget som Speakerbuilders Reference monitor (12dB), bare med lidt andre værdier (har ikke ret stort udvalg af delefilterkomponenter). Glæder mig til at høre det. 
Jeg ksal nok komme med updates når resultatet begynder at kunne konkurrere med min Dali Grand Coupé'er 
... inden det sker skal jeg prøve nogle større kabinetter med og uden ventil, og utallige delefilterløsninger... JEG ELSKER FORÅRET!!! __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|