| Sendt: 10 Juni 2004 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg mangler forslag til enheder til mine front højttalere.
Jeg ved godt at man normalt laver kabinettet efter højttalernes specifikationer, men jeg har lavet dem først.
Planen med kabinettet var at lave et anderledes kabinet med enhederne fra en proac 2.5 klon.
28x18,5x100 udv.
Det passer med at der lige er plads til en 6.5", idet kabinettet er formet lidt specielt. Formen er magen til Audiovector S6, bare mindre.
Håber i har nogen forslag.
Mvh Michael
|