Tilbage til HIFI4ALL.DK 1. juni 2025 | 06:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Delefilter til Fostex FD600 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dyvel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Juni 2004 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg har lige købt mig et par Fostex FD600 mellemtone horndriver på Coral AH503 horn med Coral AL603 akustisk linse og mangler nu et delefilter. Jeg har styr nok på elektronik til at jeg selv kan lave det, men ved bare ikke hvilke komponenter jeg skal købe.

Jeg kan ikke finde ret mange oplysninger om denne driver, men jeg fandt da en side hvor en skrev: "They sound best with a 3,3µF capacitor and a crossing at 800hz for the  2235H´s."

Citat fra: http://de.geocities.com/peter_rehkop/system.html

Hornene skal bruges til en centerHT sammen med en diskant som jeg endnu ikke har fundet.

CenterHT'eren skal spille sammen med mine frontHT'er som er Coral Studio 400 som bl.a. anvender H104 horndiskant og M100 mellemtone horndriver på AH503 horn med påmonteret AL603 akustisk linse. Mine Coral tror jeg har fået et andet delefilter på et tidspunkt. På delefilteret står der Audioscan 750/8000

Så hvis der er nogen derude med forstand på "gammelt guld"  så vil jeg meget gerne have lidt hjælp til et delefilter.

Mit ønske er et delefilter af høj kvalitet som er til at betale når man nu selv bygger det. Og som kan passe sammen med mine Coral HT'er

Med venlig hilsen
Daniel Duvald

Til top Vis Dyvel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dyvel

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes