Bruger siden: 16 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 190
Sendt: 19 Juni 2004 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
Hej jeg har en ven som er blevet ejer af 2 stk. peerless bass enhedermed nummeret
850140
vi har ikk rigtigt kunne finde noget info om den så nu søger vi her
såhvis nogen ligger inde med specifikationereller bedre endnu også har erfaring med enheden så er de meget velkommen til at skriveda vi gerne vil lave et par subber ud af dem
Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
Sendt: 20 Juni 2004 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
Jeg kan desværre ikke finde det modelnr. på Peerless hjemmesiden (kan ses gennem et link på DAT's hjemmeside, linket dertil: http://www.danskaudioteknik.dk/ )
En lidt ældre enhed, måske? Jeg anvender selv en 10" Peerless enhed, CSX 257 H - nr. 850 146 i en båndpass sub.
Der er forøvrigt en side et sted på nettet med en lang liste over alverdens ht-enheder (gamle & nye) og deres T/S parametre - har desværre ikke URL'et 'på mig', men en søgning kunne måske fremtrylle det.
Bruger siden: 16 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 190
Sendt: 21 Juni 2004 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
tak for svaret.
Øv havde lidt håbede på at nogen kendte noget til denenhed her inde men nej det svære
Det eneste jeg har kunne finde med en google søgning var er en russisk side hvor den bliver brugt som sub i et støre 3 vejs system men jeg fatter minus af detda de skriver på skumleren sprog.
Men molloco har du nogen ide om hvad der skal søges på for at finde den side du snakker om meddatabase over enheder ?
Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
Sendt: 22 Juni 2004 kl. 02:27 | IP-adresse registreret
Det er ikke det jeg tænkte på, men ellers et fint site - derfra er der et link til en tysk side med data i PDF-filer, bl.a. fra Peerless, den er nok et forsøg værd.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum