Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 12:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Alukabinetter - hvor? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mirovich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg er igang med at finde ud af hvor man kan få produceret alukabinetter til forstærkere henne. Men da jeg e helt ny på det område ved jeg ikke lige hvor man får lavet dem henne. Så hvis der er nogen der kan lede mig ind på sporet ville jeg blive meget glad.

Venlig hilsen
Mir

micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Pladesmed... Har engang arbejdet for et firma i Lystrup ved Århus der hed Rupi, og de kunne ihvertfald lave alt den slags, inkl. snørklede udskæringer til stik, køleribber osv.

Men jeg tør ikke gætte på om det er billigere end at købe et std. kabinet. Men hvis det er i større stk. tal, så kan det nok godt...

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18

Mirovich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

Ahh pladesmed jammen så ved jeg hvad jeg skal lede efter. Med hensyn til pris så er det også noget jeg skal kigge lidt nærmere på så det skal nok blive spændende at finde ud af. Jeg vil da også lige kigge lidt nærmere på din gamle arbejdsplads og se hvad de kan tilbyde. Tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Mir

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes