Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
nu hr jeg lige loddet den på print.. for satan noget småt noget.. og mig og lodning er som at se en narkoman der ik har fået sit første fix jeg ryster sindsygt meget på hænderne når der ska loddes...
nå men har siddet med lup og tjekket det hele igennem og alt ser fint ud men findes der en metode at teste den igennem med multimeter eller er det bare at håbe på det funger når der blir sat strøm igennem?? har en ekstra liggende hvis det går helt galt..
og ja det er lars's diy dac jeg så småt har gået igang med...
Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 163
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
Hvis du er i tvivel og vil checke om benet har fat i lodde øen kan du med en skalpel eller en tynd ridse spids, prikke lidt til benet, fra siden af benet og mærke/se om benet fjedre lidt igen. De er mere robuste en man lige skulle tro, men gør det forsigtigt alligevel!
Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
alle benene har fat i loddeøerne og ingen rører hinanden tjekket med lup i mit digicam... så jeg håber det virker.. så sku det andet være noget nemmere at få sat i... så vil jeg igang med at designe en kasse til den...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum