Sendt: 05 September 2003 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her ikke set hans nye projeckt endnu!!..
De spiller en lille smule anderledes end mit eget system, men med mange fældes træk! dette grundet de anvendte enheder!.. ( der jo er meget ens trods alt!!..)
Jeg mener dog at jeg her en noget mere korekt og velopløst mellemtone og en mere ren øvre mid grundet mit valg af 18W/8546 som mellemtone istedet for 18W/8545... ellers er klangen meget beslægtet!!.. igen fortrækker jeg dog den ganske lidt mere åbene 9900 ( nogle opfatter den som lidt for lys!! men ikke mig!! smag & behag samt opfattelse!) frem for 9700
Det anvendte serie filter har sine gode sider og lyder ganske fint!.. men igen fortrækker jeg den parallel løsning jeg selv anvender!..
Jeg vil sige at hvis du bygger systemet som anvist!!!! men anvender en 8546 istedet for en 8545 som mellemtone får du et system der er absolut fremragende!! og ikke langt fra det jeg selv har!.. ( ville selv gladligt have det stående hvis det sku være!!)
Jeg kan ikke argumenter for eller imod kontra mit eget!... det er et spørgsmål om smag & behag! ikke kvalitet og ydelse!!..
mvh.
|