| Forfatter |
|
Flames Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 276
|
| Sendt: 28 August 2005 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan i hulen For man undersænket diskanten?..
har prøvet med Hammer og stemmejern  men det lykkedes desværre ikke
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 28 August 2005 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
overfræser
|
| Til top |
|
| |
Flames Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 276
|
| Sendt: 28 August 2005 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay..
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 28 August 2005 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller dæk hele fronten med kork og skær ud til diskanten med en skarp kniv.

Billeder rettet til af Moderator, jf. regler for billedupload i forum, hvor max. bredde er 450-480 pixel. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=8348&PN =1
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto


Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 28 August 2005 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
=> janils
Hvordan laver du finish oven på kork? Maler du direkte på, lægger finer eller hvordan?
- BR
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 28 August 2005 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg lægger skind på!

.. og ja foden sidder skævt, men den er rettet nu. Iøvrigt er foden af 2 lag MDF malet med granitmaling og efterfølgende lak. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto


Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 28 August 2005 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Snedigt! Er det kunstskind eller the real deal?
- BR
|
| Til top |
|
| |
Flames Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 276
|
| Sendt: 28 August 2005 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser satme godt ud det du har fået lavet "Janils"
|
| Til top |
|
| |
Flames Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 276
|
| Sendt: 28 August 2005 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
i øvrigt.. hvad er det for noget træ du har brugt til siderne?
og hvor kan kork købes?.. har nemlig tænkt på at lave sådan nogle
fødder med silicone og så et lag kork på hver side... til Top
højtalerne, Computeren, delefilter kasserne..
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 28 August 2005 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kork kan du købe som 6 mm korkfliser (til gulve) i Bauhaus eller Silvan. Jeg mener der er en 10 stykker i en pakke og de er 30 x 30 cm.
På den lille højttaler ovenfor er det massiv Maghoni på siderne og kunstlæder på front og top. Enhederne er Focal 5" mellemtone og en prototype dansk fremstillet magnetostat til toppen (laves ikke mere). I bunde sidder en 6,5" Scan Speak sidemonteret.
I mine store "Tantalizer" anvender jeg samme princip, men her med ægte skind:

Billeder rettet til af Moderator, jf. regler for billedupload i forum, hvor max. bredde er 450-480 pixel. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=8348&PN =1
Se flere billeder og fremstillingsmetode her: http://www.soundimage.dk/Tantalizer/the_tantalizer%20mid-top .htm __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |