| Sendt: 30 August 2005 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg skal til at bygge baskabinetter, med 2 stk. 10" Monacor SPH-250KE i hver.
Jeg forestiller mig 2x60 liter pr. side, lukket kabinet med nogle akustiske ventiler :-)
Er her nogle ideer til den ideelle frontbaffel udformning?
Dobbelt MDF med bitumen imellem, eller....?
Gerne nogle skitse tegninger eller henvisninger :-)
Mange DIY hilsner fra Jan Jensen
|