| Forfatter |
|
Chewbacca Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 255
|
| Sendt: 30 August 2005 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
leder efter et rigtig godt potentiometer. det skal bruges direkte fra en RIAA til effektforstærker. Tænker lidt på en Alps RK50, men kan ikke finde nogen forhandler.
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 30 August 2005 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Billigste forhandler jeg kender af RK50 er den her: http://
stores.ebay.com/Familygate Har købt fra ham nogen gange uden
problemer. Svarer mails på engelsk og tager paypal
/U. - som nok godt kunne klare sig med et RK40 til 1/10 af prisen...
 __________________ DIY-blog
|
| Til top |
|
| |
Chewbacca Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 255
|
| Sendt: 30 August 2005 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
skal jeg ikke vælge 10 Kohm når det er direkte fra RIAA til effektforstærker?
|
| Til top |
|
| |
Mulleblop Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 256
|
| Sendt: 30 August 2005 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Für einen guten cd, oder Universalplayer stellt ein Vorverstärker oftmals
nichts anderes als einen unter Umständen klangschädlichen Umweg dar.
stereoplays Selbstbauprojekt sorgt für die optimal kurze stereo-Verbindung.
set i stereoplay 7/2005 side 118-121 , der er flere forslag, udførsel osv.

|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 30 August 2005 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
10k er standardværdien for en passiv preamp, så det er nok et godt
bud
/U. __________________ DIY-blog
|
| Til top |
|
| |
Mr. Ice Forum Bruger


Bruger siden: 05 August 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 99
|
| Sendt: 30 August 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt mit hos:
http://electronics.dantimax.dk/
Ice __________________ QNAP TS-453Be, LUMIN S1, Roon
Nu-Vista 800.2, Elac Concentro S 507
Boe Audio Black XLR,
Boe Audio Black Ethernet,
Nordost Frey2 højttalerkabel.
|
| Til top |
|
| |
soxen Branchemedlem


Bruger siden: 21 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 717
|
| Sendt: 31 August 2005 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det samme har jeg, kanon kvalitet til prisen. Jeg er iøvrigt ved at bygge en komplet forforstærker fra Dantimax.
__________________ | DIY Audio |
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 31 August 2005 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chewbacca skrev:
|
leder efter et rigtig godt potentiometer. det skal bruges direkte fra en RIAA til effektforstærker. Tænker lidt på en Alps RK50, men kan ikke finde nogen forhandler.
|
|
|
Hej der !
Et lille kik her, jeg kan kun sige at det rykker man kan også bruge andre tyber ( Noble 10Kom ) det brugte jeg før, det du ser er en sjont regulering det kaller man det med modstandene, når man ligger 3-4 ved siden af hinanden er der bedre genemgang.

|
| Til top |
|
| |
Chewbacca Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 255
|
| Sendt: 31 August 2005 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for svarene, er der nogen der kender en god rør-RIAA gerne med MC indgang?
|
| Til top |
|
| |