| Sendt: 30 August 2005 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey,
Mangler noget magnet simulerings software. Altså magnet / svingspole simulerings software. Helst billigt eller koste gratis. Nogen der kender noget?
Helst på en webshop der har 24 timer åben døgnet rundt.... 
Hygge
|