syncroniq Lukket konto DAT - lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 10 Maj 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1715
Sendt: 31 August 2005 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
Hey,
Jeg har prøvet en hel del, da jeg gerne vil spare. Men har indtil nu ikke fundet noget der virker. Derfor har jeg bestilt Clio. Nogen siger dog at Hobbybox skulle virke, men har ikke prøvet det.
syncroniq Lukket konto DAT - lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 10 Maj 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1715
Sendt: 31 August 2005 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
Hej,
Jeg har LspCAD 6.0 standard, og jeg har forsøgt mig. Har ikke fået det til at virke ordenlig, men kender folk der har. Men LspCAD vil være mit bedste bud, hvis det ikke må koste Clio.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum