Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 22:55   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: PC lydmåleprogrammer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
olnic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 31 August 2005 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Hej,

Er der noger der har praktisk erfaring med div. lydmåle programmer til højtaler,

vil jeg gerne høre om dem!!

 

Lars

Til top Vis olnic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af olnic
 
syncroniq
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
DAT - lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 10 Maj 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1715
Sendt: 31 August 2005 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Hey,

Jeg har prøvet en hel del, da jeg gerne vil spare. Men har indtil nu ikke fundet noget der virker. Derfor har jeg bestilt Clio. Nogen siger dog at Hobbybox skulle virke, men har ikke prøvet det.

Til top Vis syncroniq's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syncroniq Besøg syncroniq's Websted
 
HeJu
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 August 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 213
Sendt: 31 August 2005 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg kobler mig lige på her

Omfatter dine 'lunkne' erfaringer også LspCAD ??

Mvh

HeJu

 

 

Til top Vis HeJu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HeJu Besøg HeJu's Websted
 
syncroniq
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
DAT - lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 10 Maj 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1715
Sendt: 31 August 2005 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg har LspCAD 6.0 standard, og jeg har forsøgt mig. Har ikke fået det til at virke ordenlig, men kender folk der har. Men LspCAD vil være mit bedste bud, hvis det ikke må koste Clio.

Til top Vis syncroniq's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syncroniq Besøg syncroniq's Websted
 
MHenckel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 175
Sendt: 31 August 2005 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

Prøv Demo udgaven af ETF - Ikke perfekt men meget stabil i min opsætning

http://www.acoustisoft.com/index.html

Carma er helt gratis - så prøv

http://www.audionet.de/indexe.html

 

Til top Vis MHenckel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MHenckel Besøg MHenckel's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes