Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 01:55   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: X-Coil spoler!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Flames
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 03 September 2005 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Hey..

Hvor kan man købe X-Coil Spoler, og hvad koster de ca.?

Gerne link.
Til top Vis Flames's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flames
 
Flames
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 03 September 2005 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

Og kom gerne med bud på hvilke Spoler og modstande jeg skal bruge til Bas, Mellemtone og diskant
Til top Vis Flames's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flames
 
Aksa
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1999
Sendt: 04 September 2005 kl. 01:16 | IP-adresse registreret  

Frequence har dem, såvidt jeg husker. Prisen er afhængig af størrelsen på spolen, men de starter vist ved omkring kr. 80.

Hvis du ikke har prøvet at lave en højttaler fra scratch før, må det anbefales at starte med et færdigt kit - en 3-vejs er en stor mundfuld, hvis man er helt grøn. Eller find en god konstruktion på nettet ...

Og det er umuligt at sige nogetsomhelst om, hvilke komponenter, der skal bruges, når man ikke ved noget om konstruktionen og enhederne.

__________________
mvh
AKSA

"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
Til top Vis Aksa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aksa
 
Flames
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 04 September 2005 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

Når mine HT'er bliver færdig bygget, Skal de måles, og der for jeg så også en "delefilter beregning" og regner da med at få af vide hvilke komponenter der skal bruges, og hvordan de skal loddes?
Til top Vis Flames's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flames
 
syncroniq
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
DAT - lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 10 Maj 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1715
Sendt: 04 September 2005 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Hey,

Vent nu til vi får dem målt igennem. Du har lidt for travlt  . Det er jo ikke sikkert det er den slags spoler du skal bruge.

Til top Vis syncroniq's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syncroniq Besøg syncroniq's Websted
 
Flames
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 04 September 2005 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

hehe.. men kan bare ikke vente, og har hørt meget om dem, så tænkte det må bare være dem jeg skal bruge.. hehe..  men har du hørt nærmere om hvornår du for clio?
Til top Vis Flames's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flames
 
syncroniq
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
DAT - lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 10 Maj 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1715
Sendt: 04 September 2005 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

Hey,

Nej, men sendte en mail i lørdags, så jeg regner med svar imorgen.

Til top Vis syncroniq's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syncroniq Besøg syncroniq's Websted
 
Flames
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 15 September 2005 kl. 21:47 | IP-adresse registreret  

okay.. fint fint
Til top Vis Flames's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flames
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes