| Sendt: 04 September 2005 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har tidligere beskrevet lidt planer for en DIY sub til stuen, og efterlyst lidt info vedr. forstærkere.
Hvad jeg havde glemt fuldstændig, var min oldgamle Technics SU-V9 integrede forstærker. Den har fået lidt tæsk gennem sit lange liv, og er ikke så køn mere. Alle kontakter og alt print trænger til en seriøs rensning, og så slog det mig, om det ikke var en mulighed at bygge indmaden over i et custommade chassis, der er lavet efter de mål jeg har brug for?
Der må findes nogle af jer drenge og piger der har rodet med et lign. projekt før, eller har viden nok til at guide lidt.
Alt input modtages med kyshånd!
Venligst, Patrick...
|